vineri, 28 iunie 2013

Manichiura de vara in culori neon

     Ce poate fi mai perfect pentru vara decat culorile neon? Azi va voi arata o manichiura care are in componenta o culoare neon si de care va spun ca m-am indragostit!


     Am pregatit aceasta manichiura pentru concursul organizat de Madalina (by the way, azi e ultima zi in care va puteti inscrie). Nu ma decisesem ce model sa fac, stiam doar ca vreau sa fie ceva cu roz neon. Am inceput prin a aplica oja Leydi nr. 711 pe care o am de anul trecut, dar e inca buna, nu s-a uscat, pot sa zic ca e chiar in perfecta stare. Cat m-a costat? Doar 2 lei :)) Am fost innebunita de cat de bine arata pe unghiute pentru ca e prima data cand ma dau cu ea pe toate unghiile.




    Apoi am inceput sa ma gandesc ce as putea sa fac mai departe si...bang! Mi-a venit ideea sa trasez o linie groasa pe marginea din stanga a unghiutelor. Am zis ca o oja turcoaz ar fi perfecta, deci Rapsodi nr. 339 e cea de-a doua oja folosita. Si iar am fost super incantata de cum se vede:



      Dar parca totusi lipsea ceva...asa ca ultima chestie pe care am facut-o a fost sa trasez o linie neagra, bine nu chiar ultima, vreau sa zic inainte sa aplic top coat:





      In varianta finala chiar mi s-a parut perfecta manichiura, eram super incantata de ea chiar daca e ceva super simplu de facut. Arata ultra mega fain, in poze nu se vede asa (incepuse sa dispara soarele pe cand le-am terminat), dar va garantez ca in realitate era wow! Am purtat manichiura asta aproape o saptamana si abia am reusit sa ma despart de ea ieri cand mi-am facut unghiutele verzi...Oricum sunt sigura ca voi repeta acest model :)

Voua va plac ojele neon? 

19 comentarii:

Foarte dragute culorile si a iesit si o manichiura la fel de draguta ;)

Arata excelent culorile de vara "turbate" . :)

Pupici

Ti-am zis ca imi place foarte mult combinatia! Culorile neon sunt preferatele mele vara. Iti multumesccc, pt ca ai mentionat de concurs! Te pup.

Mult succes la concurs :D Nu am oje neon, nici nu mi-am mai cumparat vreo oja in ultima vreme, dar trebuie sa fac neaparat ceva la capitolul acesta :D Oja de la Leydi e absolut bestiala! :D :*

Foarte frumoase , ojele de la Leydi resista foarte mult , am o groaza de la ei de vreo 2 ani si nu sa intamplat nimic cu ele:*

foarte frumoasa manichiura si bine facuta! xo

sunt wow si poze..stai linistita....sunt super! Unde se gasesc oje Leydi, vreau si eu!

Multumesc :* si eu am fost tare incantata de ea

De acord cu tine, Dee :*

Multumesc tare mult ca te-ai gandit la mine :* eu am mai facut acest tag, dar daca voi avea timp voi raspunde si la intrebarile de la tine, te pup!

Nici eu nu mi-am mai cumparat oje de ceva vreme :D oja asta chiar e faina, mai ales ca o am de anu trecut si e inca super, nu s-a ingrosat...nu nimic :) si doar 2 lei...

Si mie imi plac ojele astea :) bine, nu chiar toate, unele vad ca rezista, dar am cateva care s-au ingrosat putin, dar la 2 lei, n-am ce comenta :))

Multumesc frumos :* ma bucur ca-ti place!

Eiii, multumesc mult, Cosmina :* eu ojele Leydi le gasesc cam peste tot prin oras (eu sunt din Iasi)

superbe

http://gya-make-up.blogspot.ro

Trimiteți un comentariu