sâmbătă, 6 aprilie 2013

12. Inspired by a book - Colaborare 31 de manichiuri

      Imi cer scuze ca postarea mea e din nou intarziata, dar va spun si de ce...am asteptat soarele! Da, chiar asta am facut...am sperat sa-si faca aparitia pe cer pentru ca eu sa obtin niste poze mai clare, dar uite ca n-a vrut...
      Pentru azi am pregatit un model inspirat de o carte. Sunteti curioase ce carte am ales? Ei bine...mi-au trecut prin cap cateva romane de dragoste si pana la urma, o poveste frumoasa de dragoste a fost inspiratia mea. E vorba de Invitatie la vals - Mihail Drumes. Un roman pe care l-am citit pe nesaturate prin clasa a 7-a, mi-a placut la nebunie si mi-a deschis pofta pentru lectura (cred ca de pe atunci am inceput eu sa iubesc romanele de dragoste, hihi). Dar sa va arat si unghiutele, nu?




       Sper sa va placa unghiutele mele si va invit sa aruncati o privire si la celelalte fete. Eu sunt tare curioasa atat de cartile pe care le-au ales cat si de modelul realizat:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
Aby - http://abycandy.blogspot.com

Apropo, am folosit oja Rapsodi 339 care am vazut ca v-a placut, o puteti revedea in postarea de aici.
Va puup!!

50 comentarii:

Vai! Ce manichiura frumoasa! <3 Felicitari draga mea!

Ce dragute sunt! Si mie mi-a placut mult cartea! :)

Ouu ce frumos ti-a iesit si eu m-am inspirat din prima carte care mi-a placut cu adevarat

Wooow, Carla! :x Sunt supeeerbe, ai ales si culorile perfect, arata mi-nu-nat!

ce frumoase, oja de baza e superba (banuiesc ca din cele trimise de Catalina), iar cuplul, super tare!

Carlaa :o3 sunt...superbeee !! Mie una imi inspira un aer romantic :D

Ce model frumos!!! Imi place desenul extrem de mult! Felicitati

Atat de Frumos si romantic<3
Imi place mult de tot desenul!
pup:*

Ma bucur mult ca ti-a placut si tie cartea, nu cred sa fie cineva care sa n-o iubeasca :X

Am mai avut cateva idei, dar pana la urma am ramas la aceasta :)

Ohh, ce draguta esti tu >:D< multumesc mult!!

Da, da, da :) e oja de la Catalina, am si scris in postare :) ma bucur ca-ti plac unghiutele mele :* pupici multi!

Hihi, ce ma bucur ca-ti plac :*

Multumesc frumos :* sunt tare bucuroasa ca iti plac indragostitii mei

Ooo, sa o citesti, e absolut superba!

Ma bucur mult sa aud asta, te pup si eu :*

Am citit si eu cartea acum cativa ani si mi-a placut mult :) Tare frumoasa interpretarea <3

Sunt tare dragute. Ti-au iesit superb personajele:)

Ma bucur ca-ti plac unghiutele :*

Multumesc frumos, Claudia :)

eu am citit cartea fiind mult mai mare si, desi mi-a placut, nu m-a marcat asa cum ar fi facut-o daca o citeam la o varsta mai frageda. manichiura se potriveste perfect.

cat de rumos e modelul, draguta inspiratia :)

Am avut acelaşi roman ca inspiraţie, dar manichiura ta este mai reuşita. Super!

Esti tare draguta, merci :*

Oh, era cartea mea preferata :X asta pana sa descopar Dama cu camelii...acum nu mai stiu care imi place cel mai mult :D

Ma bucur mult ca-ti place :)

Pe buneeeeeeeeeeeeeeeee?!:x deci sunt ... de poveste:x

Ce draguuut :) ai facut si poze? Nu ma plictisesti deloc, chiar mi-ar placea sa vorbim :*

Ma bucur ca-ti place manichiura :)

Multumesc mult, Roxana :* esti o draguta ca de obicei!

Hihi, multumesc mult >:D<

superbeeee :-* eu credeam ca e mire si mireasa :D
PUPICI :-*

Ma bucur ca-ti plaaaaac :*:*

Superba cartea, imi plac foarte mult si unghiile, modelul :)

Cartea mi-a placut la nebunie :X
Ma bucur ca unghiutele sunt pe placul tau :*

Multumesc din suflet, Nicoletta :*

Trimiteți un comentariu