sâmbătă, 9 februarie 2013

4. Orange nails - Colaborare 31 teme de manichiuri

      La ce vreme urata e afara, cred ca a 4-a tema (Orange nails) a colaborarii celor 31 teme de manichiuri va va inveseli :) Va voi arata unghiutele mele portocalii pe care le-am realizat in aceasta dimineata, iar mai jos va las link-urile pentru a ajunge si la celelalte bloggerite care sunt sigura ca au realizat niste modele extraordinare. Eu am ales ceva simplu: la inelar am pictat o felie de portocala, iar la degetul mare am aplicat oja portocalie folosind tehnica buretelului si...iata ce a iesit:






Little Beauty Bag Cta - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/
Ela's Dreams (Mihaela Claudia) - http://elasdreams.blogspot.ro/

53 comentarii:

Sunt asa de vesele si de adorabile! :x

Deci lungimea si forma unghiutelor tale e geniala ! <3

Mi s-a facut pofta uitandu-ma la unghiile tale. Foarte dragut modelul :*

unghiute citrice! :)) foarte faine, mi-au facut pofta de o bautura racoritoare.

uite adevarata felie de portocala cum arata :D. Imi plac foarte mult unghiutele tale si degradeul de pe degetul mare :D

Daa, sunt fix contrarul vremii de afara :))

Daa? Multumeeesc :* Acum ca mi-ai spus, m-am uitat la poze si am realizat ca unghia de la degetul mic e putin mai lunga :)) tre sa o scurtez

Imi place foarte mult cum ai facut degradeul "ombre" sunt foarte dragute :)
Romina
www.sparkleandlove.wordpress.com

E portocaliu, portocaliu :))

Ups :)) si mai vroiam sa-mi fac poza si langa o felie de porto, dar am renuntat ;))

Mmm, un suc de porto n-ar fi rau ;))

Mie imi plac si feliutele tale >:D< Degradeul mi-a iesit foarte bine, in realitate se vede super bine, in poze n-a iesit cine stie ce... :(

Mmmmm. portocale. O manichiura delicioasa. Te pupic.

super <3 numai eu nu am avut oja portocalie :(

initial si eu m-am gandit la un model cu portocale dar am renuntat, frumoasa felia ta de portocala iar degradeul e minunat :)

Sunt minunate draga mea! :*

Ei...lasa :) important e ca ai facut un model frumos :*

Hehe, multumesc frumos :*

Multumesc mult, Ela >:D<

Vai ce frumoase sunt, iar nuanta ojei portocalii e superba :*

Foarte frumoasa combinatia! Se vad super! :*

Merciii :* e un portocaliu mai...turbat :))

Multumesc :) ma gandeam sa mai fac niste dungulite sau puncte la inelar, dar am zis sa nu mai incarc :D

E foarte dragut! Imi place imbinarea de portocaliu neon-galben aprins.Si feliuta de portocala ti-a iesit grozav,sigur nu-ti vine sa o mananci? :)))

Ma bucur ca-ti plac :* sa stii ca le-am sters de pe unghii ca imi mancasem ultima portocala pe care o aveam acasa si am zis sa nu risc, poate mi se face pofta...si oja nu-i comestibila :))

Sunt super dragute! Imi place combinatia!


shoeper-women.blogspot.ro

http://deyutza87.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html te-am nominalizat la Liebster award :)

Buna!
Te-am nominalizat la Liebster Award :)
http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
Ana

Multumesc frumos, eu am mai primit acest premiu, dar daca voi avea timp, voi raspunde si la intrebarile tale :* multumesc inca o data!

Multumesc mult, Ana :* Daca voi avea timp, voi incerca sa raspund si la intrebarile de la tine!

Awww, multumesc tare mult :*:*

sunt foarte faine :) imi fac pofta de fresh de portocale :)

Ce faina e combinatia de sponge nal si portocale:D
Da bine si ma faci sa imi fie dor de vara...

Vara...mai e putin si vine si ea :)

buuun :)) dupa aceea am scurtat-o :)

Trimiteți un comentariu